phone Naročila & info: 070 630-578

Hitra DOSTAVA IN BREZPLAČNA POŠTNINA za vsa naročila nad 30 eur.



POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji spletne trgovine Mali darovi so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1). 

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Mali darovi, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino Mali darovi in kupcem.

Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Kupec preko spletne strani sporočila odda naročilo, kjer sporoči, kateri izdelek je izbral in koliko kosov. Nato izbere eno izmed možnih plačil (po povzetju, plačilo po predračunu, plačilo s kreditno kartico, plačilo preko PayPal-a) in posreduje podatke: ime, priimek, naslov.

Dostopnost informacij

Mali darovi se zavezuje, da so kupcu (še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba), na njegovo željo na voljo naslednje informacije:

  • podatki o podjetju (ime in sedež podjetja, matična številka),
  • kontaktni podatki, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  • bistvene lastnosti artiklov,
  • dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  • cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  • rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  • pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi.

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med trgovino Mali darovi in kupcem je sklenjena v trenutku, ko Mali darovi potrdi prejetje naročila in zbere vse potrebne podatke za pripravo pošiljke. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za trgovino Mali darovi, kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena v predalniku elektronske pošte.

Načini plačila

Trgovina Mali darovi omogoča naslednje načine plačila:

  • z nakazilom na račun podjetja: PM6 storitve Peter Lupša SP po ponudbi/predračunu;
  • s kreditno kartico

  • plačilo po povzetju
  • preko PayPal-a.

Naslov za plačilo z nakazilom

Prejemnik:
Mali darovi 

Leskovec 60C

2331 Pragersko


Namen: številka vašega naročila

IBAN: SI56 0228 5026 3767 127

 

Izdaja računa

Trgovina Mali darovi ob dostavi naročenih artiklov kupcu priloži račun v fizični obliki, v primeru plačila po predračunu pa predračun prejme v pdf obliki v predalnik elektronske pošte.

Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom.

Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Cene

Za nakup velja Redna cena, razen, kadar je na socialnih omrežjih objavljena akcija, ki velja v času nakupa.

Podjetje ni davčni zavezanec. Po 1. točki 94. člena ZDDV se DDV ne obračunava.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.

Kljub trudu, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo trgovina Mali darovi kupcu omogočila odstop od nakupa.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:

  • plačnik (podatki uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
  • po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo trgovineMali darovi.

Koda za popust

Koda za popust prinaša ugodnosti pri nakupu prek trgovine Mali darovi in je številčno ali časovno omejena. Aktivno kodo za popust lahko dobite na profilih trgovine Mali darovi na Facebooku in Instagramu. V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, pa naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.

Uporaba promocijske kode:

Izberete artikle, ki jih želite kupiti in v procesu pred potrditvijo naročila v posebno okence za promocijske kode vpišete kodo. Pri oddaji enega naročila je možno uveljaviti le eno promocijsko kodo.

Promocijska koda je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le ob enem naročilu oziroma pri naročilu določenih kategorij produktov. Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.

Kompleti

Komplet je skupek treh do šestih artiklov. Primer: če je na profilu Mali darovi objavljena akcija v smislu »Ob nakupu 3 izdelkov dobite še 1 brezplačno«, se na računu 1 izdelek obračuna s 100 % popustom ostali trije pa po redni ceni. 

Darilnega bona, promocijske kode, kode za popust ne morete izkoristiti tudi pri nakupu tovrstnega kompleta.

Postopek obveščanja o nakupu:

  1. Naročilo 

Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo preko elektronske pošte da je naročilo sprejeto. Naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Pri dobavi artiklov, ki jih trgovina Mali darovi nima na zalogi v lastnem skladišču, je trgovina Mali darovi izključno vezana na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do trgovine Mali darovi. Prek elektronske pošte trgovina Mali darovi kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba daljša in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči trgovini Mali darovi, ki bo artikel odstranila iz naročila in vrnila kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj trgovine Mali darovi ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko trgovina Mali darovi naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Trgovina Mali darovi ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih trgovina Mali darovi nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo trgovina Mali darovi ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.

  1. Naročilo je odpremljeno

Trgovina Mali darovi v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem prek elektronske pošte obvesti kupca.

V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti preko emaila ali zasebnega sporočila.

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da mora kupec posredovati še podatek o davčni številki. 

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe).

Promocijske kode, kode za popust, darilni boni in akcije s paketi za podjetja ne veljajo!

Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja trgovine Mali darovi, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.

Spletna trgovina Mali darovi pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:

  • z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
  • z nakazilom na račun upravitelja trgovine Mali darovi po predračunu
  • z odloženim plačilom (velja za podjetja, za katere trgovina Mali darovi verjame, da dosegajo ustrezno boniteto in bodo račun v dogovorjenem roku poravnala)* 

*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun upravitelja trgovine Mali darovi po predračunu, pri čemer še vedno velja dogovorjena cena.

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.

Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: malidarovi.info@gmail.com.

V primeru odstopa od pogodbe, potrošnik prejeti artikel vrne po pošti na naslov skladišča podjetja: PM6 storitve Peter Lupša SP, Leskovec 60C, 2331 Pragersko.

Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe. 

Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.

Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). 

Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.

V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudim odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika preko elektronske pošte. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti. 

Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop potrošnika od pogodbe za artikle iz kompleta

Če se potrošnik odloči za odstop od pogodbe za artikle, ki tvorijo komplet, lahko za celoten komplet zahteva zamenjavo za enak komplet ali vračilo kupnine. Potrošnik lahko zamenja artikel iz kompleta, v primeru stvarne napake ali poškodbe artikla, zanj pa ne more zahtevati vračila kupnine. V primeru uveljavljanja garancije artikla iz kompleta velja garancijski rok proizvajalca.

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.

Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:

  • odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
  • blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
  • vrne plačani znesek.

Kdaj je napaka stvarna? Kadar:

  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
  • artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
  • artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
  • je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake:

Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupcu bo artikel vrnjen na naslov za dostavo.

Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.

Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.

Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Mali darovi in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.

Omejitev odgovornosti

Trgovina Mali darovi se po najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da trgovina Mali darovi ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo trgovina Mali darovi kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.

Trgovina Mali darovi ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Trgovina Mali darovi mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Trgovina Mali darovi ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.

Trgovina Mali darovi ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih trgovina Mali darovi v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.

Podatki o podjetju:

S trgovino Mali darovi upravlja podjetje:

PM6 storitve Peter Lupša SP

Leskovec 60C

2331 Pragersko

Matična številka: 6793568000,

Davčna številka: 8890056000.

 

 

Želimo vam prijeten nakup in zadovoljno uporabo naših izdelkov!